Choroby reumatyczne: Diagnoza, leczenie i zarządzanie
propagowanie jest przynoszącą efekty postacią namówienia konsumenta do zainteresowania artykułem, usługą lub marką. Promowanie i nakłanianie do zwrócenia uwagi na dany wyrób to reklama. ma być ona ukierunkowana jedynie na interesy danej jednostki – wypróbuj ANCHOR. to znaczy, że tworząc, a potem emitując spot promocyjny, można tylko zachwalać, proponować oraz przedstawiać towar swojej marki, bez porównań z tym samym wyrobem innego wykonawcy. Tak wyglądająca forma prezentacji jest zabroniona. nie można prezentować marki rywalizującej w swojej reklamówce, bez względu na to, czy mamy zamiar tylko o niej wspomnieć, czy także, co jest nie etyczne oczernić rywalizującą na rynku jednostkę lub też jej wyrób. wolno natomiast użyć stwierdzenia o bezkonkurencyjności własnego tworu w stosunku do pozostałych, bez podania konkretnych konkurentów. Łatwiej to tłumacząc,można o własnym wyrobie twierdzić lub pisać, iż jest on niedościgniony w branży, że jest numerem jeden, że tylko taki towar spełni oczekiwania człowieka. Nie można tu odbiegać odprawdziwości, lecz właśnie taka forma jest tolerowana.
1. Otwórz link
2. Galeria
3. Kup teraz
5. O nas